+ 6 бонусів
-15%

Бізнес Клієнти на все життя. Як перетворити разового покупця на постійного клієнта

Код товару:
750802
400 ₴340 ₴
Автор
Карл Сьюелл, Пол Браун
Бонусні бали:
6
ISBN:
9789664484401
Наявність:
В наявності
Всі характеристики
Е-книги
Якщо ви ніколи не запитуєте своїх клієнтів, чого ще вони бажають, то як ви збираєтеся їм це дати? Ця одна з десяти заповідей обслуговування клієнтів від Карла Сьюелла роками допомагала йому вдосконалити стандарти для дилерського автомобільного сервісу і помножити величезні статки. У своїй книжці він дає провокаційні поради для лідерів — від тонкощів вибору тону та реалізації свого бачення до етики й святкування успіхів колег. Ці історії справді обнадійливі й демонструють, які можливості та вигоди приносить бездоганне обслуговування клієнтів.У світі, де якісний сервіс — вимога клієнтів, треба вчитися, дивувати і робити більше, ніж обіцяли. Тож ця книжка — повноцінна теорія управління та обслуговування клієнтів, і зацікавить усіх, хто працює в бізнесі.

Характеристики

Автор
Карл Сьюелл, Пол Браун
Кількість сторінок
272
Мова
Українська
Обкладинка
Тверда
Рік видання
2025
Формат
145х200 мм
Відгуків: 0
Ви не можете залишити відгук, так як не купували цей товар

Відгуків про цей товар ще не було.

Питань: 0

Немає запитань про цей товар.

Ви нещодавно дивились

Даний сайт використовує файли cookie та інші подібні технології для аналізу трафіку та покращення функціональності. Ви можете змінити налаштування cookie в браузері або припинити користування сайтом. Деталі у нашій Політиці безпеки даних. Продовжуючи, ви погоджуєтесь на обробку cookie.

0