+ 27 бонусів
Новинка
-25%

Маркетингові війни

Код товару:
723063
550 ₴413 ₴
Автор
Джек Траут, Ел Райс
Виробник:
ФАБУЛА
Бонусні бали:
27
ISBN:
9786170953858
Наявність:
В наявності
Всі характеристики
Е-книги
«Маркетингові війни» висвітлюють основні принципи успішного маркетингу з погляду військової справи. Автори Ел Райс і Джек Траут беруть за основу працю Карла фон Клаузевіца «Про війну» й адаптують її для зовсім іншої, здавалося б, сфери. Це не просто їхня вигадка чи вдала метафора — це тонко помічена особливість функціонування маркетингу. Відповідно до розміру й статусу компанії, автори пропонують кілька маркетингових стратегій, зокрема удар із флангу і партизанську війну. Власні переконання автори підкріплюють прикладами визначних маркетингових протистоянь: пивної війни, війни за колу, бургерної війни, комп’ютерної війни.

Характеристики

Автор
Джек Траут, Ел Райс
Кількість сторінок
240
Мова
Українська
Обкладинка
Тверда
Рік видання
2019
Формат
200x200x18мм
Вік
16+
Відгуків: 0
Ви не можете залишити відгук, так як не купували цей товар

Відгуків про цей товар ще не було.

Питань: 0

Немає запитань про цей товар.

Даний сайт використовує файли cookie та інші подібні технології для аналізу трафіку та покращення функціональності. Ви можете змінити налаштування cookie в браузері або припинити користування сайтом. Деталі у нашій Політиці безпеки даних. Продовжуючи, ви погоджуєтесь на обробку cookie.

0