+ 3 бонусів
-15%

Бізнес-література Покоління Z. Як бренди формують довіру

Код товару:
709721
215 ₴182 ₴
Автор
Ґреґґ Вітт, Дерек Берд
Виробник:
Vivat
Бонусні бали:
3
ISBN:
9789669822208
Наявність:
В наявності
Всі характеристики
Е-книги
Молодь покоління Z своєрідна. Їй подобається TikTok, її важко чимось здивувати, і вона одразу помічає нещирість. Як брендам завоювати цей сегмент аудиторії і налаштуватися на хвилю нового покоління? Автори цієї книжки розповідають, що варто знати сучасним підприємцям і маркетологам, менеджерам та фахівцям із комунікації, які постійно стикаються з викликом сподобатися молоді.

Характеристики

Автор
Ґреґґ Вітт, Дерек Берд
Кількість сторінок
304
Мова
Українська
Обкладинка
Тверда і суперобкладинка
Рік видання
2021
Формат
150x205x22мм
Вік
16+
Відгуків: 0
Ви не можете залишити відгук, так як не купували цей товар

Відгуків про цей товар ще не було.

Питань: 0

Немає запитань про цей товар.

Даний сайт використовує файли cookie та інші подібні технології для аналізу трафіку та покращення функціональності. Ви можете змінити налаштування cookie в браузері або припинити користування сайтом. Деталі у нашій Політиці безпеки даних. Продовжуючи, ви погоджуєтесь на обробку cookie.

0