+ 6 бонусів
-15%

Бізнес-література Седьмое чувство. Как прогнозировать и управлять изменениями в цифровую эпоху | Джошуа Купер Рамо
Код товару:
807012
398 ₴338 ₴
Мова
УкраїнськаВперше теорія, яка розглядає важкопрогнозовані рідкісні події і їх вплив на навколишню дійсність, була описана Нассімом Талебом в книзі ""Чорний лебідь. Під знаком непередбачуваності"" ще в 2007 році. Через 10 років ця тема, як і раніше актуальна. Світ охоплений терористичною загрозою, хвилі біженців наповнюють Європу, нестабільна економічна ситуація і несподівані результати виборів викликають паніку населення. Водночас корпорації п
Характеристики
Мова
Українська
Обкладинка
Тверда
Вік
16+
Відгуків: 0
Відгуків про цей товар ще не було.
Питань: 0
Немає запитань про цей товар.
Ви нещодавно дивились