+ 6 бонусів
-15%

Бізнес-література Седьмое чувство. Как прогнозировать и управлять изменениями в цифровую эпоху | Джошуа Купер Рамо

Код товару:
807012
398 ₴338 ₴
Мова
Українська
Виробник:
BookChef
Бонусні бали:
6
ISBN:
9786177347629
Наявність:
В наявності
Всі характеристики
Е-книги
Вперше теорія, яка розглядає важкопрогнозовані рідкісні події і їх вплив на навколишню дійсність, була описана Нассімом Талебом в книзі ""Чорний лебідь. Під знаком непередбачуваності"" ще в 2007 році. Через 10 років ця тема, як і раніше актуальна. Світ охоплений терористичною загрозою, хвилі біженців наповнюють Європу, нестабільна економічна ситуація і несподівані результати виборів викликають паніку населення. Водночас корпорації п

Характеристики

Мова
Українська
Обкладинка
Тверда
Вік
16+
Відгуків: 0
Ви не можете залишити відгук, так як не купували цей товар

Відгуків про цей товар ще не було.

Питань: 0

Немає запитань про цей товар.

Ви нещодавно дивились
Soft skills: Бути собою
Олена Жильцова, Володимир Станчишин
445 ₴

Даний сайт використовує файли cookie та інші подібні технології для аналізу трафіку та покращення функціональності. Ви можете змінити налаштування cookie в браузері або припинити користування сайтом. Деталі у нашій Політиці безпеки даних. Продовжуючи, ви погоджуєтесь на обробку cookie.

0