+ 25 бонусів
Новинка
-25%

Від хорошого до величного. Чому одні компанії пробиваються, а інші – ні

Код товару:
722651
510 ₴383 ₴
Автор
Джим Коллінз
Виробник:
Наш формат
Бонусні бали:
25
ISBN:
9786178120160
Наявність:
В наявності
Всі характеристики
Е-книги
У цій книжці Джим Коллінз аналізує діяльність і структуру компаній, яким вдалося здійснити прорив у вищу лігу бізнесу. Він відібрав фірми, які, попри всі кризи, п’ятнадцять років поспіль показували найкращі результати у своїй галузі. Як Gillette, Kimberly-Clark, Philip Morris та іншим вдалося взяти настільки високу планку? Джим Коллінз вивів формулу — дев’ять кроків, які дозволять розкрутити маховик успіху до швидкості, яка приносить шалені прибутки. Якщо ви відчуваєте, що до певного етапу піднімалися вгору, а вже кілька років пробуксовуєте на місці, то ця книжка — той червоний прапорець, який покаже, що ви робите не так і куди слід почати рухатися, щоб пробитися у вищу лігу бізнесу. Джим Коллінз пояснить, як вивести компанії, громадські і державні організації та установи з хорошого на величний рівень.

Характеристики

Автор
Джим Коллінз
Кількість сторінок
368
Мова
Українська
Обкладинка
Тверда
Рік видання
2022
Вік
16+
Відгуків: 0
Ви не можете залишити відгук, так як не купували цей товар

Відгуків про цей товар ще не було.

Питань: 0

Немає запитань про цей товар.

Ви нещодавно дивились
+ 24 бонусів
Новинка
-25%
Цінність смутку. Як втрати
Цінність смутку. Як втрати
Сьюзен Кейн
495 ₴ 371 ₴

Даний сайт використовує файли cookie та інші подібні технології для аналізу трафіку та покращення функціональності. Ви можете змінити налаштування cookie в браузері або припинити користування сайтом. Деталі у нашій Політиці безпеки даних. Продовжуючи, ви погоджуєтесь на обробку cookie.

0