+ 22 бонусів












Бізнес-література Вплив брендів. Таємна сила нейронауки в маркетингу
Код товару:
77817
445 ₴
Автор
Метт Джонсон, Прінс Гуман Серія БізнесЩодня мозок отримує й засвоює візуальну інформацію, яка впливає на наші споживацькі рішення. Часто ми купуємо товар лише тому, що дізналися про його існування, а тепер хочемо мати «ту штуку з реклами» вдома. Перехід від «бачу» до «хочу» відбувається швидко та несвідомо. Так, сучасним брендам відомі наші тайнощі. Але ми можемо перехитрити їх, опанувавши сліпобачення — здатність бачити невидиме в споживчому світі. Відтепер питання, чому ми купуємо непотріб, не риторичне. Ви навчитеся відділяти контекст від поведінки, вибиратися з пасток незворотних витрат й опануєте довгострокове планування. Досить бути пасажиром у власному літаку, станьте головним пілотом, щоб обирати напрям руху в споживчому світі без «золотих пропозицій» та «унікальних акцій».
Характеристики
Автор
Метт Джонсон, Прінс Гуман Серія Бізнес
Кількість сторінок
384
Мова
Українська
Обкладинка
Тверда
Рік видання
2023
Формат
145х215 мм
Вік
16+
Відгуків: 0
Відгуків про цей товар ще не було.
Питань: 0
Немає запитань про цей товар.
Ви нещодавно дивились