+ 22 бонусів

Бізнес-література Вплив брендів. Таємна сила нейронауки в маркетингу

Код товару:
77817
445 ₴
Автор
Метт Джонсон, Прінс Гуман Серія Бізнес
Виробник:
Vivat
Бонусні бали:
22
ISBN:
9789669829375
Наявність:
Немає в наявності
Всі характеристики
Е-книги
Щодня мозок отримує й засвоює візуальну інформацію, яка впливає на наші споживацькі рішення. Часто ми купуємо товар лише тому, що дізналися про його існування, а тепер хочемо мати «ту штуку з реклами» вдома. Перехід від «бачу» до «хочу» відбувається швидко та несвідомо. Так, сучасним брендам відомі наші тайнощі. Але ми можемо перехитрити їх, опанувавши сліпобачення — здатність бачити невидиме в споживчому світі. Відтепер питання, чому ми купуємо непотріб, не риторичне. Ви навчитеся відділяти контекст від поведінки, вибиратися з пасток незворотних витрат й опануєте довгострокове планування. Досить бути пасажиром у власному літаку, станьте головним пілотом, щоб обирати напрям руху в споживчому світі без «золотих пропозицій» та «унікальних акцій».

Характеристики

Автор
Метт Джонсон, Прінс Гуман Серія Бізнес
Кількість сторінок
384
Мова
Українська
Обкладинка
Тверда
Рік видання
2023
Формат
145х215 мм
Вік
16+
Відгуків: 0
Ви не можете залишити відгук, так як не купували цей товар

Відгуків про цей товар ще не було.

Питань: 0

Немає запитань про цей товар.

Ви нещодавно дивились
+ 6 бонусів
-15%
Секс для задоволення. Еволюція сексуальності людини
+ 22 бонусів
Кімната, де це сталося
Кімната, де це сталося
Болтон Джон
450 ₴
+ 5 бонусів
-15%
З любов`ю від Кленсі. Щоденник хорошого собаки

Даний сайт використовує файли cookie та інші подібні технології для аналізу трафіку та покращення функціональності. Ви можете змінити налаштування cookie в браузері або припинити користування сайтом. Деталі у нашій Політиці безпеки даних. Продовжуючи, ви погоджуєтесь на обробку cookie.

0