+ 10 бонусів
-20%

Бізнес Як здолати шторм. Золоті правила антикризових комунікацій

Код товару:
747039
670 ₴536 ₴
Автор
Вікторія Берещак
Виробник:
#книголав
Бонусні бали:
10
ISBN:
9786180000000
Наявність:
В наявності
Всі характеристики
Е-книги
Які бувають комунікаційні кризи? Як з ними впоратися та мінімізувати наслідки?У цій книжці консультантка зі стратегічних та тактичних комунікацій, викладачка та письменниця Вікторія Берещак розповідає про ефективний менеджмент різноманітних кризових ситуацій, що можуть негативно впливати на репутацію компаній чи осіб, дає перевірені поради про те, як будувати продуктивні комунікації в інформаційному полі та в команді під час кризи, підтримувати імідж бізнесу та долати репутаційні виклики. Це не просто довідник, як діяти в тій чи іншій ситуації, — це чудовий спосіб попередити чималу кількість загроз для бренду.Авторка з власного досвіду розповість про ключові комунікаційні болі, з якими найчастіше доводиться працювати в українському інформаційному просторі, розкриє способи їх подолання, а також поділиться покроковим алгоритмом, як діяти до, під час та після кризи. Книжка призначена для широкого кола читачів і стане в пригоді щоразу, коли виникне потреба нагадати собі, як діяти з холодною головою в комунікаційній кризі, як накопичується вага голосу й що потрібно робити для нарощування репутаційного активу, як формувати сталу й потужну комунікаційну політику.

Характеристики

Автор
Вікторія Берещак
Кількість сторінок
200
Мова
Українська
Обкладинка
Тверда
Рік видання
2024
Формат
140х210 мм
Відгуків: 0
Ви не можете залишити відгук, так як не купували цей товар

Відгуків про цей товар ще не було.

Питань: 0

Немає запитань про цей товар.

Ви нещодавно дивились

Даний сайт використовує файли cookie та інші подібні технології для аналізу трафіку та покращення функціональності. Ви можете змінити налаштування cookie в браузері або припинити користування сайтом. Деталі у нашій Політиці безпеки даних. Продовжуючи, ви погоджуєтесь на обробку cookie.

0