+ 11 бонусів
-15%












Бізнес-література Зроблено на совість. Стратегії візіонерських компаній
Код товару:
737900
675 ₴573 ₴
Автор
Джим КоллінзЩо відрізняє справді видатні компанії від решти? Ґрунтуючись на багаторічному дослідженні, легендарний Джим Коллінз і професор Джеррі Поррас наводять численні приклади компаній, які є по-справжньому візіонерськими. Історії їхнього успіху мають мотивувати і сучасних менеджерів будувати бізнеси на совість.Поєднання пристрасті засновників із їхнім прагненням вести бізнес протягом століть вилилось у фундаментальні принципи та інструменти, які особливо актуальні сьогодні. Автори в кожному розділі розкривають механізми, завдяки яким визначні менеджери різних епох долали перешкоди і реалізовували амбітні плани. Тут немає універсального таємного інгредієнта, але, вивчаючи безцінний досвід лідерів ринку, можна знайти свій унікальний шлях до успіху.Джим Коллінз — американський бізнес-консультант, автор бестселерів. У своїх роботах розкриває умови побудови успішного бізнесу і ключові відмінності успішних проєктів від тих, на які чекає занепад. Публікується в Harvard Business Review, BusinessWeek, Fortune.Джеррі Поррас — американський організаційний теоретик, фахівець у галузі організаційної поведінки та змін, почесний професор Вищої школи бізнесу Стенфордського університету.
Характеристики
Автор
Джим Коллінз
Кількість сторінок
464
Мова
Українська
Обкладинка
Тверда
Рік видання
2024
Формат
140х210 мм
Вік
16+
Відгуків: 0
Відгуків про цей товар ще не було.
Питань: 0
Немає запитань про цей товар.
Ви нещодавно дивились